خبرهای داغ:
نمایش توان علمی پژوهشی بسیج گلپایگان

تصاویر| نمایشگاه ربات های گلپایگان

نمایشگاه رباتیک و پروژه های الکترونیکی دانش آموزی پایگاه امام سجاد(علیه السلام) گلشهر در سالن شهدای بسیج گلپایگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۶۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، نمایش توان علمی پژوهشی بسیج گلپایگان در قالب مسابقات رباتیک در سالن ورزشی شهدای بسیج به همت  پایگاه امام سجاد(علیه السلام) حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(علیه السلام) گلشهر به اجرا درآمد.

این مسابقات که فرصتی مناسب برای نمایش توانایی های علمی و فنی دانش آموزان  در محیطی علمی برای کسب ایده های نو در رباتیک و الکترونیک است حاصل تلاش 5 ماهه مربیان تلاشگر مرکز تحقیقات خودکفایی ندساست که در قالب یک دوره مقدماتی رباتیک در پایگاه امام سجاد(علیه السلام) گلشهر در تابستان امسال اجرا شد.

ثمره دوره علمی تابستان طلایی پایگاه که با حضور 30 نفر از نوجوانان رده های سنی 9 تا 15 ساله برگزار شد،9 ربات بود که در نیمه اول مهرماه به معرض نمایش عموم درآمد.  

رقابت هیجان انگیز ربات های دانش آموزی که با بازدید خانوادگی از پروژه های دانش آموزی در سالن شهدای بسیج همراه بود ،اوقاتی لذت بخش را برای عموم شرکت کنندگان در کنار خانواده در نمایشگاه رباتیک و دستاوردهای علمی فراهم کرد.

این مسابقات در 9 گروه پروژه ای به نام 9 شهید منطقه گلشهر در قالب های کامیون باربر هوشمند،آسانسور،دزدگیر،بالابر،مکانیزم های حرکتی صنعتی،فوتبالیست و عبور از موانع و دو پروژه دلخواه همراه بود.

در پایان مسابقات، به ربات های برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار